Przejd藕 do g艂贸wnej zawarto艣ci

Kawa i zakupy 馃榾

   Witam wszystkich serdecznie i jeszcze raz bardzo dzi臋kuj臋 za ka偶de dobre s艂owo 馃挀馃挀馃挀 A teraz zabieram was na ma艂膮 kawk臋 i zakupy馃槄 Przyznam, 偶e uwielbiam kaw臋 najlepiej latte. Niestety, ale od jakiego艣 czasu dokucza mi moje AZS ( Atopowe zapalenie sk贸ry) i na jaki艣 czas musia艂am zrezygnowa膰 z mleka, cytrus贸w a i oczywi艣cie wszystkich paczkowanych s艂odyczy. Codziennie pij臋 wapno i smaruje miejsca gdzie pojawia si臋 stan zapalny Medidermem lata temu zosta艂o mi to polecone w aptece i przyznam, 偶e bardzo on 艂agodzi i pomaga. Jest ju偶 lepiej :) A teraz m贸j shopping 馃槃
Jestem w sinsay i patrz臋 na torebki :) 

A to moja kawa :) 

Kurtk臋 mam z sinsay 

A wy lubicie kaw臋 czy mo偶e raczej herbat臋 ? 

Komentarze

  1. Co mo偶esz je艣膰 przy AZS? Co Ci nie szkodzi?
    艢wietna kurtka i kolor szaliczka. Po zimie 艂akn臋 koloru jak kania d偶d偶u. Mi艂ej niedziel/nast臋pnego tygodnia.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Kochana dzi臋kuj臋 :) :) A przy AZS, najcz臋艣ciej jem zupy krem z warzyw zag臋szczam je mleczkiem kokosowym. Bardzo du偶o jab艂ek, papryki ze wzgl臋du na witamin臋 C maj膮 jej najwi臋cej. Oczywi艣cie szpinak, makarony r贸偶nego rodzaju, ciemne pieczywo, ziemniaki, mi臋so, jajka i du偶o wyciskanych sok贸w. M贸j ulubiony jaki cz臋sto robi臋 to: Jab艂ko-szpinak :) A najbardziej mi szkodz膮 cytrusy,. Pozdrawiam i r贸wnie偶 偶ycz臋 mi艂ej niedzieli i tygodnia:) :) :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Kurka bardzo fajna. Ja te偶 lubi臋 zajrz臋 od czasu do czasu do Sinsay. Musz臋 tylko czasem bo szafa z gumy nie jest 馃槈
    Co do kawy, to odk膮d jestem na diecie to bardzo rzadko kaw臋 pij臋. Ale je艣li ju偶 to lubi臋 sobie zaparzy膰 w ekspresie wraz z cynamonem,a do tego spieniam mleczko i jest pysznie. Ale g艂贸wnie zielona herbatka.
    Udanego tygodnia 馃槝

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 kochana i wzajemnie udanego tygodnia :) :)

      Usu艅
  4. Hej Kochana wsp贸艂czuj臋 tego AZS. Zawsze co艣 cz艂owiekowi dokucza. Jak nie to to co innego. Trzymaj si臋 ciep艂o, bo zn贸w zimno przysz艂o. Moje c贸rki ju偶 pochorowane. Kichaj膮 smarkaj膮 i tyle. Ja kaw臋 bardzo rzadko, za to herbatki zielonej ile wlezie.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej Kochana r贸wnie偶 trzymajcie si臋 cieplutko i pijcie du偶o zielonej herbatki :) Bardzo fajnie rozgrzewa :) Pozdrawiam serdecznie i 偶ycz臋 du偶o zdr贸wka :)

      Usu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

7 dni siedem stylizacji:

       W itam Ci臋 w moim ma艂ym modowym 艣wiecie, je艣li lubisz ubrania to zapraszam do ogl膮dania 馃榾. Ciekawe kt贸ra stylizacja skradnie wasze serce馃挀. To kilka moich ulubionych.  Oto pierwsza:  Welurowy dres fajny jest :) je艣li macie ochot臋 to jest dost臋pny tutaj:  https://www.renee.pl/niebieski-komplet-dresowy-z-welurowej-dzianiny-z-bluza-i-szerokimi-spodiami-arpile S tylizacja 2: To moja ulubiona kurtka z Bershka. Niestety ale nie jest ju偶 dost臋pna:(  S tylizacja nr. 3 S tylizacja nr. 4 Jeszcze w klimacie 艣wi膮tecznym:)  S tylizacja nr. 5:  T o m贸j ulubiony sweter  S tylizacja nr. 6:  S tylizacja nr. 7:  K t贸ra wam si臋 podoba najbardziej ? 

M贸j niedzielny spacer 馃榾

   C zasem warto wyj艣膰 przewietrzy膰 g艂ow臋. Oderwa膰 si臋 na chwil臋 od tych sprz臋t贸w elektronicznych. Zw艂aszcza, 偶e omija nas tyle pi臋knych chwil. Przesy艂am wam kochani/e troch臋 ciep艂a i s艂odko艣ci jakie znalaz艂am w cukierni 馃挓馃拫 馃槉  B ardzo mi si臋 podobaj膮 te torty zw艂aszcza ten pierwszy:)  T aka moja niedzielna droga by艂a :) A 偶 tak bardzo ciep艂o to nie by艂o, warto co艣 mie膰 na uszy 偶eby potem nie chorowa膰 :) 

W klimacie japo艅skim:

          N ie wiem czy lubicie Japoni臋, ale ja lubi臋 za sushi i 偶e jest tam tak kolorowo i weso艂o 馃槉 馃挓 A to kilka moich inspiracji je艣li jeste艣cie ciekawi to zapraszam do ogl膮dania.  Z ainspirowa艂am si臋 troch臋 馃槈 N a co dzie艅 zwykle chodz臋 w spodniach lub leginsach, ale tutaj stara艂am si臋 zrobi膰 co艣 innego, wi臋c wybaczcie za 艣wiat艂o i niedoci膮gni臋cia :)    M oje ulubione sushi to: Pieczony tu艅czyk w tempurze i 艂oso艣 a od niedawna krewetka :) A wy lubicie sushi ?